Neden Microsoft Dynamics 365 Business Central?

Microsoft Dynamics 365 Business Central, ya da önceki adıyla Microsoft Dynamics NAV; iş süreçlerinizin verimliliğini artırmak, müşteri ilişkilerinizi geliştirmek ve daha iyi kararlar alabilmeniz için muhasebe, satış, hizmet, servis ve operasyonlarınızı birbirine bağlantılı olarak yönetmenizi sağlayan, hepsi-bir-arada ERP iş yönetimi çözümüdür.

Mali Yönetim

Karar vermeden önce bilgi sahibi olun

Muhasebe, satış, satın alma, stok ve müşteri ilişkileriyle ilgili verileri birbirine bağlayarak işinizin uçtan uca görüntüsünü elde edersiniz. Mali performansınızı platformun içinde hazır bulunan Power BI (iş zekası) gösterge tablolarıyla eş zamanlı olarak grafik haline getirebilirsiniz.

Hızlı mali dönem kapanışları ve raporlama

Alacak ve borç hesaplarının verimliliği artar. Hesapların konsolidasyonu otomasyona bağlandığı için mali dönem kapanışları ve raporlamalar hızlanır, hatalar ortadan kalkar.

Tahminlerin doğruluğu artar

Çok boyutlu veri analizi ve modelleme sayesinde mali tahminler hassaslaşır. Kusursuz Excel entegrasyonu kullanılarak her türlü rapor istenilen şekle getirilebilir.

Tedarik zincirini otomatikleştirir ve güvenceye alır

Stok seviyelerini optimize edin

Ne zaman neyin sağlanması gerekeceğini tahmin etmek için kurulu iş zekasını kullanabilirsiniz. Dinamik olarak güncellenen stok seviyeleriyle yalnızca ihtiyacınız olduğunda satın alırsınız.

Satış kayıplarını engeller

Stok seviyeleri, tedarik süreleri ve yeniden sipariş noktalarını otomatik olarak hesaplayarak doğru miktarda stok tutmanızı sağlar. Stoğu biten maddler yerine alternatif maddeler önerir.

Karlığı maksimize eder

Tedarikçi indirimlerinden yararlanabilmek için ödeme zamanı önerir. Ceza ödemenizi engellemek için ödeme tarihlerini hatırlatır. Denetim iş akışları sayesinde gereksiz, onaysız satın almaları engeller.

Daha akıllı satışlar ve gelişmiş müşteri yönetimi

Tüm müşteri iletişim noktalarına değer katar

Müşteri adaylarını kar potansiyeline bağlı olarak önceliklendirir. Tüm müşteri iletişimlerinin kayıtlarını tutar ve satış sürecinde dikey satış, çapraz satış ve yenileme fırsatları konusunda yol gösterir.

Satış verimliliğini artırır

Teklif-satış sürecini hızlandırır. Satış ile ilgili taleplere hızlı geri dönüş sağlar, servis taleplerini yönetmeyi ve ödeme toplamayı hızlandırır. Ve tüm bunları Outlook içerisinden yapmanızı sağlar.

Kusursuz hizmet sağlar

Servis görevleri, iş yükü ve çalışan becerileri konusunda detaylı bir iç görü sağlar. Böylece doğru kaynakları doğru yerlere atayarak sorun çözümlerini hızlandırırsınız.

Projeleri zamanında ve bütçe içinde tamamlamanızı sağlar

Bütçe içinde kalın

Gelişmiş proje maliyetlendirme ve raporlama becerileriyle müşteri projelerini oluşturur, yönetir ve izleyebilirsiniz. Proje karlılığı için kontrol bütçeleri geliştirebilir ve bunları güncelleyebilirsiniz.

Hassas planlamaya yardımcı olur

Kapasite ve satış planlamasıyla kaynak seviyelerini yönetmenizi sağlar. Müşteri faturalamalarını teklif ve siparişlerde planlanmış olan giderlerle karşılaştırabilirsiniz.

Proje performans analizi

Proje durumu, karlılığı ve kaynak kullanımı metriklerini eş zamanlı olarak izleyebilir, etkin kararlar verebilirsiniz.

Operayonlarınızı optimize eder

Tahminleri gerçeğe çevirir

Satış tahminlerini ve beklenen stoksuz kalma durumlarını kullanarak üretim planları ve satın alma siparişleri oluşturur.

Deponuzu vermli yönetir

Kusursuz tedarik için stoklarınızın tam bir resmini sağlar. Tüm madde hareketlerini depo planı ve saklama ünitesi boyutlarına göre izlemenizi sağlar.

Optimum çıktı seviyesine ulaşın

Üretim kapasitesini ve kaynakları hesaplar ve optimize etmenize yardımcı olur. Böylece üretim takvimleri gelişir ve müşteri talepleri eksiksiz olarak karşılanır.

Verilerinizi en son standartlara göre korur

Müşterinizin veri gizliliğine saygı duyar

Tasarıma işlenmiş olan ver gizlilik sayesinde şirketinizin GDPR kurallarına kusursuz uyumunu sağlar. Kişisel verilere ulaşımı çok seviyeli olarak sınırlar ve güvenlik amaçlı olarak yapılan her harekette iz bırakma imkanı sağlar.

Veriyi güvenli bir biçimde kullanın, saklayın ve iletin

Otomatik sıkıştırma özelliği sayesinde kişisel verileri sistemleriniz arasında gönül rahatlığıyla hareket ettirebilir, istenmeyen ellere geçme riskini yok edersiniz.

İşinizi herhangi bir yerden yönetin

Bulut, yerinde veya karışık kurulum imkanı sağlar

Business Central istediğiniz yerde çalışır ve nerede kurulursa kurulsun hep aynı, tutarlı kullanıcı deneyimini sağlar

İşinizi yanınızda taşıyın

Business Central mobil versiyonu hem bulut hem de yerinde saklama sürümlerini kapsayan modern Windows, Android veya iOS deneyimi sunar.

Call Now Button

İNFOTEK MAKALELERİ HAKKINDA BİLGİLENDİRİLMEK İSTER MİSİNİZ?

Her hafta ERP ihtiyaçlarınızla ilgili en iyi makaleleri özetleyen bir tane e-posta gönderiyoruz.