Teknik Destek

İnfotek olarak otuz yılı aşkın teknik danışmanlık tecrübemizin getirdiği en önemli çıkarımlardan biri, kesintisiz verimlilik için teknik danışmanlık ve teknik destek hizmetlerinin el ele gitmesi gerektiğidir. Bu nedenle verdiğimiz danışmanlık hizmetleriyle ilgili temel teknik destek hizmetlerini kendimiz sağlarız.

Böylece hem kendi danışman ekibimizin, hem de danışanlarımızın eldeki sorunlara, teknik detaylara takılmadan, tam olarak odaklanabilmelerini mümkün kılarız.

Herhangi bir teknik destek projesine başlarken, teknik destekte uluslararası standart olan Hizmet Seviye Anlaşması (Service Level Agreement- SLA) imzalayarak vereceğimiz teknik desteğin seviye ve diğer detaylarını müşterilerimizle önceden paylaşır, böylece karşılıklı olarak beklentilerimizi doğru bir biçimde belirlemiş oluruz.

Hizmet Seviye Anlaşması (SLA) nedir ?

Service Level Agreement (SLA), Türkçe anlamı ile Hizmet Seviye Anlaşması, müşterilerimiz ve İnfotek arasında düzenlenen, uluslararası standartlara sahip bir anlaşmadır. Bu anlaşma ile sağlanacak olan hizmetin niteliği, miktarı, teslim zamanı, müdahale ve sorun çözme süreleri ve benzer değişkenler karşılıklı onayla belirlenir.


İçiniz rahat etsin. Sisteminiz güvenli ellerde.

BT tarafında hergün irili ufaklı sorunlar yaşanıyor, fakat genel olarak teknoloji performansınız nasıl? Hizmet Seviye Anlaşması (SLA) kapsamında yaşadığınız sorunlar kayıt altına alınarak ve önceden belirlenmiş zaman dilimlerinde değerlendirilerek çıkarılan rapor sonuçlarına göre sisteminizle ilgili tüm önlemler alınır. Sistematik bir yapı içerisinde bu raporlamanın yapılması ve müşterilerimizle paylaşılması, sorunların büyümeden çözülmesini, oluşmadan engellenmesini sağlamaktadır.


İçiniz rahat etsin. Teknolojik gelişmeler çok yakından takip ediliyor.

Günümüzde her an yeni bir teknolojik gelişmeyle karşı karşıya kalıyoruz. Örneğin bir cihaz almaya karar veriyor, günlerce araştırma yapıyoruz. Tam karar verdiğimizde aynı cihazın yeni bir modeli ortaya çıkıyor. Dolayısıyla kafamız karışıyor.

Ticari anlamda, bir şirketin BT altyapısının ileriyi düşünerek, kapsamlı olarak kurgulanarak yönetilmesi ve bunu yaparken de anlamlı olmayan risklerin alınmaması stratejik olarak çok büyük önem arz eder. Bizce teknoloji şirketler için bir amaç değil, araç olmalıdır. Dolayısıyla şirketinize yük getirmeden, teknolojik yeniliklerden faydalanarak karlılığınızı artırmanıza yönelik destek verilmesi büyük önem taşır.

Siz de İnfotek’in sürekli olarak araştırdığı ve seçerek uyguladığı teknolojik gelişmelerden faydalanın.


İçiniz rahat etsin. İhtiyacınız olduğunda her zaman yanınızdayız.

Yüksek güvenlikli ve konumdan bağımsız iletişim teknolojileri giderek eski sabit coğrafyalı teknolojilerin yerini almakta. Tüm bu gelişmeler ışığında VPN, mobil iletişim vb. gibi pek çok kavram hayatımıza iyiden iyiye girmiş durumda. Bu da bilginin uzak mesafeler arasında paylaşımı konusunda yeni bir çığır açıyor. İnfotek teknik ekibi uzaktan müdahale ve bilgi paylaşımı konularındaki tecrübesiyle ihtiyacınız olduğu anda ne kadar uzakta olursa olsun müdahaleye hazırdır.

İnfotek’le şirketinizin yönünü geleceğe çevirin.


 

İNFOTEK MAKALELERİ HAKKINDA BİLGİLENDİRİLMEK İSTER MİSİNİZ?

Her hafta ERP ihtiyaçlarınızla ilgili en iyi makaleleri özetleyen bir tane e-posta gönderiyoruz.