Dynamics 365 Business Central, Tüm işinizi tek bir çözümle yürütün
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış kapsamlı bir işletme yönetimi çözümü olan Microsoft Dynamics 365 Business Central ile iş süreçlerinizi düzenleyin, daha akıllı kararlar verin ve büyümeyi hızlandırın.

Microsoft Dynamics 365 Business Central yeteneklerini keşfedin
Uyumluluk ve güvenliği korurken finansal kapanışı hızlandırın, gerçek zamanlı olarak finansal performansı grafiklendirin ve tahmin doğruluğunu artırın.
Operasyonlar, satın alma, üretim, envanter ve depo yönetimi genelinde uçtan uca bir görünümle karlılığı en üst düzeye çıkarın.
Satış sürecini Outlook’ta baştan sonra yönetin, müşterilerin ve servis işlemlerinin birbirine bağlı olduğu olağanüstü bir hizmet sunun.
Projelerinizi kaynaklar, kârlılık, görevler ve ilerleme hakkında gerçek zamanlı metriklerle planlayın ve izleyin.
Finansal görünürlüğü artırın
• Muhasebe, satış, satın alma, envanter ve müşteri işlemlerinde bağlı verilerle bilinçli kararlar verin.
• Yerleşik Power BI gösterge panelleri ile finansal performansı gerçek zamanlı olarak grafik haline getirin. Derinlemesine analiz ve sınırsız boyutlarla kalıpları ve trendleri belirleyin ve yeni bilgiler edinin.
• Finansal kapanışı ve raporlamayı hızlandırın, alacaklarınızı ve borçlarınızı; hızlı, doğru ve kolaylaştırılmış hesaplarla sürdürülebilir kılın.
• Kapsamlı veri modelleme ve analizi ile tahmin doğruluğunu artırın. Sorunsuz Excel entegrasyonu ile raporları özelleştirin ve paylaşın.

Tedarik zincirinizi optimize edin
• Stokları yerleşik iş zekası ile yenilemek için en uygun zamanı tahmin edin. Satınalma siparişlerini otomatik olarak oluşturmak için satış tahminlerini ve beklenen stokları kullanın.
• Siparişlerin zamanında karşılanabilmesi için envanterin bütünsel bir görünümünü elde edin. Depo düzenine ve depolama birimi boyutlarına göre depo gözleri ayarlayarak her madde için yapılan işlemleri ve hareketleri takip edin.
• Üretim programlarını iyileştirmek ve müşteri taleplerini karşılamak için üretim kapasitesini ve kaynaklarını hesaplayın ve optimize edin.
• Stok seviyelerini, teslim sürelerini ve yeniden sipariş noktalarını otomatik olarak hesaplayarak doğru envanter miktarını koruyun. İstenen ürünler stokta kalmadığında, otomatik olarak değiştirilmesini önerin.

Satışları artırın ve hizmeti geliştirin
• Gelir potansiyelinize göre satış potansiyellerinizi önceliklendirin. Tüm müşteri etkileşimlerinizi takip edin ve satış döngünüz boyunca en iyi satış, çapraz satış ve yenileme fırsatları hakkında rehberlik alın.
• Satış sürecini fiyat teklifinden nakde doğru hızlandırın. Outlook içinden satışla ilgili sorularınız için hızlıca harekete geçin, servis taleplerini yönetin ve ödemeleri işleyin.
• Kaynakları etkili bir şekilde atamak ve servis talebi çözümünü kolaylaştırmak için servis görevlerinize, iş yüklerinize ve çalışan becerilerinize kapsamlı bir genel bakış elde edin.

Projeleri zamanında ve bütçenin altında sunun
• Gelişmiş iş maliyetleme ve raporlama yeteneklerinin yanı sıra zaman çizelgelerini kullanarak müşteri projeleri oluşturun, yönetin ve izleyin. Proje karlılığını sağlamak için bütçeler geliştirin, değiştirin ve kontrol edin.
• Kapasite ve satış planlayarak kaynak seviyelerini yönetin. Müşteriler için faturalandırmayı, siparişlerde ve fiyat tekliflerinde planlanan maliyetlere göre izleyin.
• Proje durumu, karlılık ve kaynak kullanım metrikleri hakkındaki gerçek zamanlı bilgilerle etkili kararlar alın.

Verilerinizi koruyun ve KVKK uyumluluğunu destekleyin
• Müşterilerinizin gizlilik hakkına saygı gösterin ve işinizi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (KVKK) uyacak şekilde kurun. Kişisel verilere birden fazla düzeyde erişim izni verin ve kısıtlayın, güvenlik ve hesap verebilirlik için denetim yollarını uygulayın.
• Otomatik Microsoft veri merkezi şifrelemesi ile yetkisiz erişime karşı korurken, verileri sistemleriniz arasında güvenli bir şekilde taşıyın, saklayın ve aktarın.

İşletmenizi her yerde yönetin
• Bulutta, şirket içinde veya her ikisinin birleşiminde aynı kullanıcı deneyimini yaşayın.
• Dynamics 365 Business Central'a mobil erişim için Windows, Android veya iOS cihazlarında tutarlı, sezgisel bir deneyim ile işinizi hareket halindeyken kullanın.

Muhasebe pratiğinizi büyütün
Daha üretken olun
Manuel işlemleri ortadan kaldırın, yeni müşteriler yaratmak ve mevcut olanlara daha iyi hizmet vermek için zaman kazanın. Tek bir kontrol panelinden birden çok müşteriyi gerçek zamanlı olarak yönetin.
Müşterilerinize daha fazla değer katın
Dynamics 365, Office 365 ve Power BI dahil olmak üzere entegre bir Microsoft çözümleri paketi aracılığıyla müşterilere sunduğunuz hizmetleri genişletin. Güçlü raporlama araçları ve özel gösterge tabloları kullanarak müşterilerinize önemli iş bilgileri sunun ve güvenilir bir danışman olarak rolünüzü daha da geliştirin.
Uygulamanızı bir üst seviyeye taşıyın
Ölçeklenebilir, bulut tabanlı bir iş yönetimi uygulaması kullanarak uygulamanızı büyütmeye hazır olun. Otomatik iş akışlarını ve denetim yollarını kullanarak çalışma şeklinizi istediğiniz zaman, istediğiniz yerde dönüştürün ve müşterilerle güvenli bir şekilde işbirliği yapın.