Hizmet


İnfotek, hizmet sektöründeki müşterileri için yarattığı çözümlerle Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) platformunun bu sektör için uyarlanmasında derin tecrübe sahibidir.

İnfotek’in Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) ile gerçekleştirebildiği sektörel uyarlamaları aşağıdakileri içerir, fakat bunlarla sınırlı değildir.

On yılı aşkın Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) danışmanlık tecrübemiz süresince müşterilerimizin aşağıda listelenmiş olan ihtiyaçları için tam ve güvenilir uyarlamalar yaptık:

 
  • Proje yönetimi
  • Destek yönetimi
  • Kaynak yönetimi
  • Teknik servis yönetimi
  • Hizmet faturalaması
  • Fikri mülkiyet sözleşme yönetimi
  • Lokalizasyon
  • RFID yönetimi

Ayrıca İnfotek olarak geliştirdiğimiz İhtiyaç Talep Otomasyonu özelleştirmesi sayesinde Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) dahilinde departman çalışanlarının ihtiyaç duyduğu demirbaş ve malzemeler için talepte bulunabilmeleri ve bu taleplerin bir onay sürecinden geçirilerek sonuçlandırılması mümkün olmaktadır.

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) hizmet işlevsellikleri konusunda daha fazla bilgi almak için buraya tıklayınız >