Dynamics 365 Business Central
Küçük veya orta ölçekli işletmenizde
operasyonları entegre edin.
Ekiplerinizi tek bir çözüm kullanarak birbirine bağlayın

Kapsamlı işletme yönetimi
Satış, servis, finans ve operasyon ekiplerini birbirine bağlayarak daha hızlı uyum sağlamalarına ve sonuç vermelerine yardımcı olan bir bulut çözümüyle iş sürekliliğini sağlayın.
Buluta güvenle daha hızlı geçiş yapın
Esnek dağıtım, güvenilirlik, güvenlik ve sizinle birlikte büyüyen uyarlanabilir bir çözümle yeni iş modellerini daha hızlı benimseyin.
Satışları artırın ve müşteri hizmetlerini iyileştirin
Tüm satış sürecini Microsoft Outlook’tan yöneterek müşterilerle daha yakından ilgilenin ve bağlı hizmet faaliyetleriyle daha iyi sonuçlar sunun.
Üretkenlikten ve işle ilgili içgörülerden yararlanın
Microsoft 365 ve Microsoft Teams ile katıştırılmış rehberlik, panolar ve birlikte çalışabilirlik sayesinde daha hızlı karar almak için kişileri, işlemleri ve içgörüleri birbirine bağlayın.
Projeleri zamanında ve bütçeyi aşmadan tamamlayın
Planlama, kaynak sağlama, izleme, maliyetlendirme, faturalama, muhasebe ve gerçek zamanlı zeka ile projeleri başarıyla yürütün ve karlılık elde edin.
Finansal görünürlüğü ve performansı artırın
Finansal kapanışı hızlandırın, tahminleri iyileştirin ve bağlı kuruluşlar arasında uyumluluk ve güvenliği artırırken gerçek zamanlı performans ölçümleri elde edin.
Stok ve tedarik zinciri yönetimini iyileştirin
Ürünleri zamanında teslim edin ve satın alma, üretim, stok ve ambarlarda görünürlükle değişen iş modellerine uyum sağlayın.
Bağlı iş yönetimi çözümü
İşle ilgili vizyonunuzu gerçeğe dönüştürmek için gereken operasyonel hız, performans ve içgörülerle buluta güvenle geçiş yapın.
Dynamics 365 Business Central özellikleri
Satış, servis, proje ve operasyon ekiplerinizin nasıl daha akıllı çalışacağını keşfedin

Özellikler

Masaüstü, tablet veya mobil, şirket içi veya bulut, Windows, Android ve iOS cihazlarda tam özellik desteğiyle işletmenizi dilediğiniz yerden yönetin.

Dağıtım şeklinizden bağımsız olarak aynı kullanıcı deneyimini sunan, ihtiyacınız olan yerde çalışan kapsamlı bir çözümle kuruluşunuzdaki siloları kaldırın.

Pazar dinamiklerine uyum sağlamanıza yardımcı olmak için makine öğrenimi, IoT ve karma gerçeklik gibi Microsoft bulutta yerleşik modern teknolojileri kullanarak işinizi ölçeklendirin ve büyüdükçe performansınızı artırın.

Görev açısından kritik iş verilerinizin denetimini ele alın ve otomatik Microsoft veri merkezi şifrelemesi sayesinde bu verileri yetkisiz erişime karşı korumaya yardımcı olun.

Sektöre veya işletmeye özgü gereksinimlerinizi karşılamak için Microsoft AppSource iş uygulamaları pazarındaki amaca yönelik uzantıları alın.

25 dil, yerelleştirme ve kodsuz kullanıcı arabirimi değişiklikleri için destek alın ve çözümü Microsoft Power Apps, Power Automate ve Power Virtual Agents kullanarak genişletin
Daha akıllı ve hızlı çalışın

Her kullanıcı rolü için gerçek zamanlı panolar ve KPI’lar ile ihtiyacınız olan her zaman ve her yerde iş zekası bilgilerine erişin.

Çalışanlara iş akışlarında rehberlik etmek için geçmiş verileri temel alan gerçek zamanlı sistem önerileriyle daha iyi sonuçlar elde edin ve üretkenliği artırın.

Kolayca oluşturulan iş akışları, denetim kayıtları, kurumsal düzeyde güvenlik ve yapay zeka kullanarak performansı iyileştirin.

Tekliften nakde gibi iş akışlarında müşteri ve çalışan deneyimlerini iyileştirmek için iş verilerinizi Microsoft Outlook ve Excel gibi üretkenlik araçlarına bağlayın.

Teams sohbetlerinizde iş verilerini paylaşmak için Business Central uygulamasını Microsoft Teams’e yükleyerek bağlantıda kalın ve işinizi kolaylaştırın.
Finansal yönetimi kolaylaştırın

Geç ödeme tahmini uzantısıyla döngü sürelerini kısaltırken nakit akışınızı, banka mutabakatlarınızı, sabit kıymetlerinizi, bütçelemenizi ve proje maliyetinizi daha iyi yönetin.

Çoklu para birimini, döviz kurları, konsolidasyonlar, şirketlerarası hareketler ve yerelleştirilmiş vergi düzenlemelerini kolayca destekleyin.

Bağlı genel muhasebe, alacak hesapları, borçlar ve sabit kıymetler verileriyle ay ve yıl sonu kapanışı sürelerini azaltın. Power Automate kullanarak onay iş akışlarını kolaylaştırın.

Gerçek zamanlı nakit akışı elde etmek, finansal kalıpları tespit etmek, eğilimleri analiz etmek ve iş planlamasını iyileştirmek için yerleşik raporları, Excel veya Microsoft Power BI’ı ve sınırsız veri boyutlarını kullanın.

Doğru içgörüler elde etmek ve finansal kararları güvenle almak için muhasebe, satış, satın alma ve stok ekiplerinden alınan raporları, grafikleri ve Power BI verilerini birbirine bağlayın.
Satış sürecini hızlandırın

Müşteri etkileşimlerini takip edin ve satış döngünüz boyunca en iyi satış, çapraz satış ve yenileme fırsatları hakkında rehberlik alın.

Müşteriler ve müşteri grupları için ayrı ayrı esnek fiyatlandırma ve iskonto yapıları oluşturun.

Fiyatlar, iskontolar, teslimat tarihleri, ürün bulunabilirliği ve karşılama durumu hakkındaki ayrıntılara hızla erişmek için müşteri sözleşmelerini izleyin.

En uygun stok boyutunu belirleyip kıymet aktifleştirmenin ömrünü ve idaresini en üst düzeye çıkararak nakit akışınızı artırın.
Olağanüstü müşteri hizmetleri sunun

Hem satış hem de servis ekiplerinin sorulara hızlı bir şekilde yanıt verebilmesi için sevk edilen ürünleri servis uygulanacak ürün şeklinde otomatik olarak kaydedin ve gerekli ayrıntıları tek bir yerde tutun.

Parça ve işçilik ücretlerini tek bir servis siparişinde sunarak tam değiştirme veya basit onarım olanakları sunun. Servis işleminin tamamlanmasını bekleyen müşterilere yedek ekipman sağlayarak bağlılığı artırın.

İş emirlerine etkili bir şekilde personel atayın ve servis görevleri ile iş yüklerine genel bir bakış elde edin. Müşterilerinize güvenilir hizmet sunmak için servis sözleşmelerini izleyin.
Projenin daha kolay başarıya ulaşmasını sağlayın

Zaman çizelgeleri, gelişmiş iş maliyeti ve raporlaması kullanarak projeleri daha iyi yönetin. Projenin karlı olmasını sağlamaya yardımcı olmak için ayrıntılı bütçeler oluşturup bu bütçelerde değişiklik yapın.

Kaynak kullanımını, kapasiteyi ve satışları planlayarak yönetin. Müşteri faturalamasını sipariş ve tekliflerdeki planlanan veya gerçek maliyetlerle karşılaştırarak izleyin.

Proje durumu, karlılık ve kaynak kullanımı ölçümleri hakkında gerçek zamanlı iş zekasından yararlanın.
Tedarik zincirini iyileştirin

Tedarikçilerle daha iyi ilişkiler kurun ve en iyi teklifleri siparişe dönüştürün. Süreç yönetimi ve onayları ile iç ve dış politikalara uyum sağlayın.

Stok maddeleri için aynı maliyetleme yöntemini veya farklı yöntemler kullanın ve döngü sayımını kullanarak eldeki miktarı kontrol etmek için maddeleri konumlar arasında kolayca taşıyın.

Satın alma siparişlerini otomatik olarak oluşturmak için yerleşik zeka, satış tahminleri ve beklenen stok çıkışlarını kullanarak stokları fiili rakamlar, talep ve bulunabilirliğe göre yenileyin.
Ambar yönetimini iyileştirin

Business Central’da ambarınızın rafları dahil olmak üzere ambarınızın düzenini yansıtacak şekilde depo bölmeleri ve alanları oluşturun.

Tür, boyut ve bölme kapasitesine göre maddelerin en iyi yerleşimini belirlemek için şablon kullanın.

Alanınızı ve malzeme çekme sürecinizi iyileştirin. Merkezden dağıtımı etkinleştirerek sevkiyatları hızlandırıp sorunları azaltın.

Müşterilerinizin siparişlerini daha iyi karşılamak için her maddenin alanı, bölmesi ve miktarıyla ilgili gerçek zamanlı verilerden yararlanın.
Optimum üretim çıktıları sağlayın

Çevik ve karmaşık ortamlarda bile üretim süreçlerini plana göre uygulayın.

Ham maddeleri, alt montajları veya kaynakları nihai ürün veya seti oluşturan bir ürün reçetesi olarak tanımlayın.

Bir ürün reçetesi içindeki özel gereksinimleri yakalayın ve montajdan siparişe kadarki süreçte doğrudan teklif ve satış siparişinden malzeme çekin.

Birden fazla ürün reçetesi ve rota genelinde tüketimi ve çıktıyı kaydedin. Tüketim ve çıktıdaki atık veya sapma değerleri için mutabakat yapın.